matte, matte och ännu mera matte

2011-03-09 @ 15:14:53 Länk till inlägget Jag får lixom ingen ordning Kommentarer (2)
Jag sitter på mattelektion. Jag avskyr matte.. Hemskt.. Nu bestämde Hanna och Marcus att jag skulle vara domare i deras bildtävling också.. Konstig. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Jag tror jag ska bedömma deras bilder. Hanna går foto, och Marcus går entreprenör. De ska tydligen tävla i den som kan ta den snyggaste bilden. Och jag ska bestämma vilken som vinner.. Hm, nu fick jag press på mig.

Ahhhhh, jonte är hemma hos mig. Han väntar på mig hemma, och jag sitter i skolan och pluggar matte? Nom, vi ska städa mitt rum och baka kladdkaka har jag bestämt. Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du är med :D

2011-03-09 @ 15:23:08
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Sannie

Ha en awesome fredag, vaja! :D

2011-03-11 @ 10:47:39
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback