When love comes around

2011-01-26 @ 10:34:32 Länk till inlägget Jag får lixom ingen ordning Kommentarer (1)
Sitter på praktiken, försöker att fokusera på att göra någonting men ögonen bara stirrar blindt in i datorskärmen. Vad hände egentligen med mig? Vart någonstans gick jag fel? Vart trampade jag av vägen ut i diket? Jag vill att vecka 10 ska komma så att min varma mysiga pojke kan komma ner. Så jag kan få krypa upp i hans famn. Snusa in mig i hans hals och bara allmänt ligga och prata med honom i mörkret.

Vecka 10 kommer nog missen ner också. Är så sjukligt glad men samtidigt lite nervös. Med tanke på att ha en liten varelse är ett stort ansvar. Men eftersom jag själv tar hand om mina hästar så tror jag inte det ska vara några problem. Sitter och planerar massor av grejer till honom. Jonatan sa att jag kommer skämma bort honom och ja, så är det antagligen. Det kommer att bli så awesome!

Har btw fått en akut tid uppe på ögonkliniken, efter det som hände i måndags. Ser knappt någonting på höger öga och det jag ser är väldigt grumligt och suddigt. Hoppas det inte är någonting allvarligt bara. Jag vill helst inte ha ett litet glasöga som sitter där istället för mitt högeröga. Usch, vad jobbigt. Jag lider med dem som har problem med synen (allvarligare än glasögon/linser, så som blindhet osv). Ahja, ska nog kanske redigera någon liten bild i photoshop eller försöka mig på att teckna lite i illustrator.

Vi höres nog senare! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan! mitt namn var kristin, en bloggerska ifrån örebro som bloggar om min sjukdom ibs syndrome, hur jag tar mig igenom vardagen här i livet, berättar om musik/modetips, om hur det är att vara tillsammans med kända hiphoparn elov från elov o beny o mktmkt mera!



Verkar min blogg intressant?



Kika då in hos mig!



Gillar du ej reklam får jag ursäkta!

2011-01-26 @ 23:41:10
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback