Stockholm

2011-01-14 @ 20:35:51 Länk till inlägget Today we run Kommentarer (0)
Stockholm resulterade inte i många bilder för min del, jag tog inte med mig kameran, smart som man är ibland. Fick dock två fina bilder, en på min vackra julklapp från twini och en på Fia på Pizza Hut. Vi gjorde en repris iår och åt på P-H. Den här gången kunde jag äta mer än 2 tuggar för det gjorde så ont i min tungpiercing som då faktiskt bara var 12 timmar gammal. Men ja, dagen summeras snabbt i Fotografiska - som inte uppfyllde alla mina förväntningar trots att fotografierna på Andy Warhol var extremt vackra. Pizza Hut. Och en rundtur på stan med mina fina. Tårar som rann på bussen och ett hemskt avsked. Ångest högt upp över öronen och deppig vacker musik på hög volym i mina öron.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback