Like ocean blue, or like wtf

2011-01-17 @ 13:23:24 Länk till inlägget Jag får lixom ingen ordning Kommentarer (0)
Började på ett inlägg men det sket sig frör jag satt och sysslade med andra saker. Lol, eller egentligen inte lol. Dålig uppdatering under helgen. Ja, jag är skitkass med bloggen, men jag har faktiskt haft hästarna hela helgen. Massor av pass och massor av mysig kvalitéts tid med mina bebisar. Helt underbart egentligen, okej men jag ska sluta babbla. Dagens består av att jag antagligen ska prata med Johan och hoppa av matte b. Känns konstigt men jag klarar inte av allting just för tillfället. Och sedan ska jag gymma med Hannzor. Blir mage/rygg. Eftersom min triceps fortfarande inte fungerar så kan inte träna vänster arm. Så wtf känns fel att träna bara höger arm.. Så skiter i att träna armar och tränar mage/rygg/ben. Vet varierad träning, eller inte. Men ahja. Okej nu ordbajsar jag bara. Ska lyssna på någon lärare eller någonting annat. Lol, hejdå. Vi hörs kanske ikväll. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback