I know it can be hard

2011-01-28 @ 10:22:14 Länk till inlägget For eternity Kommentarer (0)
Ja jag vet, jag är officielt skit kass på att blogga. Men jag tror jag kanske har ett liv utanför datorn också. Eller så har jag inte det. Ser fortfarande knappt någonting på höger öga. Det är i och för sig bättre idag än vad det var i måndags men fortfarande långt ifrån bra antar jag. Sitter och stirrar in i datorskärmen. Försöker få någonting gjort men frågan är om jag lyckas. Ser ned på mina fingrar när de rör sig över tangenterna. Försöker få händerna att sluta skaka. Men hur gör man det? Glänsade guld som glimmar på min vänsterhand. När livet svackar har jag alltid dig. När livet suger har jag alltid dig. När allting är så jävla kasst att jag vill gå under jorden då har jag dig, min fina. Du gör det värt att fortsätta andas, att ta sig upp ur sängen på morgonen och att inte visa hur svag jag är. 16 månader och 28 dagar och jag älskar dig mer och mer för varje dag som går. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback