A little bit of heaven and a piece of hell

2011-01-27 @ 10:35:15 Länk till inlägget Jag får lixom ingen ordning Kommentarer (0)
Ah, juste läkaren igår gick bra. Ingen fara med ögat. Hon sa att jag hade haft tur som inte hade fått in sugröret in i hornhinnan eller nära pupillen. Då hade jag tydligen kunna blivit blind. Som tur var träffade den ju det vita. Seriöst, kan inga namn på saker i ögat. Alla namn är så konstiga och annorlunda. Ahja, skit samma. Känns poitivt och bra att det inte var någonting allvarligt i alla fall!

Sitter på praktiken men vill så fint kalla det jobbet (men eftersom jag inte har lön och blir betald, så får det stå praktik). Skumt, men ja. 3 dagar avklarade. Människorna är här skittrevliga och ingen behandlar mig som en gymnasieelev som bara är 17 år. I och för sig är jag ju det, men ja. Man kan ju blir behandlad som lite vuxen i alla fall. Och det är faktiskt skönt! Nu ska jag fortsätta på min illustrator roll up! ♥

Har inga bilder på datorn, så ni får en gammal ur arkivet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback