No more games

2011-02-21 @ 19:00:31 Länk till inlägget Jag får lixom ingen ordning Kommentarer (2)
Ingen Mietek. Han var tydligen sjuk idag, vad är oddsen liksom? Ahja, vi drog till skolan, chillade vilt. Åt mat, myste med flickorna mys. Hade lektion, kollade jobb men hittade inte ett jävla skit. Man måste ju tydligen ha C-kort för alla jobb. Sög ganska rejält. Men ja, visst. Så kan det ju också vara ibland. Sinnesjukt hemskt. Men okej. Självklart. Missade teorikursen på gruvegårds också, bara för den där jävla ergonomigrejen. Den tar upp hela min tid. Det suger. Jag hatar den, mer än någonting annat.

Har också fått tid för min operation. 16 Mars åker jag till Köping och opererar bort den där äckliga knölen. Pojke följer med hoppas jag. Jag vill ha honom där när jag vaknar, vill att han ska hålla min hand, och sitta där bredvid mig när jag vaknar. Jag önskar det i alla fall. Nu ska den äntligen bort i alla fall, sjukt skönt helt ärligt. Äntligen ska den bort. Dock vet jag inte om jag får bandage eller om jag bara får stödskena. Kommer i alla fall inte att kunna rida på ungefär 1-2 månader vilket känns ganska tufft. Får jobba på longering och på arbete från marken. Tufft, med tanke på att tävlingssäsongen sätter igång i maj ungefär.. Men men, jag jobbar på det typ.

Ha en trevlig kväll ♥
(sist jag opererade mig och hade bandage)

Kommentarer
Postat av: VIKTOR FRISK BLOGG

Gud vad kul att du är med och tävlar!

Som sagt vinnaren drar jag på torsdag kväll.



STORT LYCKA TILL OCH FORTSÄTT LÄSA MIN BLOGG!

2011-02-22 @ 16:51:04
URL: http://www.viktorfrisk.com
Postat av: annsoh

Nu kör jag igång dagens blogg! Gå in och anmäl dig! Du har chansen att bli dagens blogg varje dag! :D

2011-02-22 @ 23:12:42
URL: http://annsoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback