Kinda awesome

2011-02-10 @ 11:12:19 Länk till inlägget Jag får lixom ingen ordning Kommentarer (1)
Dagen igår var långtråkig och blev ännu värre när Jonte berättade att Jennifer kanske ville behålla missen. Kändes ganska kraftigt som om en sten i magen. Inte för att jag känner honom. Men det kändes otroligt jävla jobbigt. Usch, mitt liv bara går kraftigt nedåt känns det som. Usch och blä för allt just nu.



Dagen blev dock lite bättre när mami kom hem och sa att vi hade köpt en ny transport, känns himlans bra dock. För nu kan vi ha båda hästarna i transporten, otroligt fint! En fin boj transport är nu min!



Kommentarer
Postat av: Kung Evve

Sjukt snygg transport

2011-02-11 @ 11:57:52
URL: http://kungevve.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback