Just cuz i can

2011-02-15 @ 20:33:14 Länk till inlägget Jag får lixom ingen ordning Kommentarer (1)
Lång dag på praktiken, tror minsann att jag slumrade till en smula före lunch också. Var himlans trött så ögonen bara slog igen och så ramlade mitt huvud ned i tangentbordet. Vaknade förstås direkt, men ändå. Smärta.. Tog sedan bussen ned till stan för att mysfika med Ville lite. Vi gick till gränden och pratade och skrattade. Skönt med lite sällskap från hans sida. Har saknat det som attsingen. Åkte hem och slog på shrek. Jag gillar dem, är lite barnslig av mig! Man kan ju faktiskt inte tro att jag blir vuxen om en månad! Woop! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en trevlig kväll!

2011-02-15 @ 21:58:24
URL: http://bbarahelena.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback