I'm still alive

2011-02-01 @ 13:07:03 Länk till inlägget Jag får lixom ingen ordning Kommentarer (0)
Att inte sova någonting på ett antal dagar börjar kännas i kroppen nu. Hela kroppen skälver av sömnbrist. Så jävla hemskt, och jag vet inte vad jag ska göra heller. Med tanke på att jag inte sover någonting och det inte går att sova. Vet inte riktigt hur jag ska komma in i rutiner längre, jag har så ont överallt och jag vill bara lägga mitt täcke över huvudet och gömma mig tills solen kommer fram och värmer mina bara ben. Jag vill ha sommar, Peace & Love, roadtrip med mina fina, utomlands resor, cigg och alkohol ändå in på natten. Jag vill vara ute hela nätterna med fina vänner, spendera flera timmar med pojken på en brygga. Jag vill ha slut på den här jävla vinterdvalan. Jag vill sluta skolan och ha sommarlov. Jag vill slippa fokusera, jag vill flyga. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback