Hellraiser

2011-02-27 @ 20:55:21 Länk till inlägget Hästarna Kommentarer (0)
Gårdagen är ett enda blurr i mitt huvud. Otroligt blurrigt, och ganska jobbigt för huvudet faktiskt också. Min fina Tess fyllde 17 igår (eller 16 x2 som hon så fint säger) Alkohol, förfrusna fötter, cigaretter och en tyst taxichaufför. Det var ändå en bra kväll! Jag fick mig i alla fall en fin kväll med två underbara tjejer, och blev en upplevelse rikare.  

Hade också morgonfodringen i stallet imorse, var relativt jobbigt att ta sig upp ur sängen men det var bara att kämpa sig upp helt enkelt. Medans Tess och Julia fick ligga kvar och slöa i sängen, de små latmaskarna! Hopptränade på volten med L sen. Gick skit bra, hon var harmonisk i sprången och drog inte iväg efter hindrena.
Fina älskade häst. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback