Fire, fire, give me flames

2011-02-23 @ 11:35:37 Länk till inlägget Jag får lixom ingen ordning Kommentarer (0)
Jag är trött, hungrig och vill ha sommar. Varma kvällar, bruna ben och sol som lyser nästan dygnet runt. Fu vad underbart. På måndag åker jag till Alperna. Ska bli riktigt jävla skönt att komma bort ett tag och får andas lite ny luft. Gressoney i Italien är destinationen. Ska bli kul som fan också! Och älskling kommer ner om en vecka. Eller ja. Nästa fredag om man ska vara petig. Precis när jag har kommit hem ifrån Italien som kommer han farandes. Också riktigt skönt. Dock så går jag ju i skolan när han är här, men han klarar sig nog tror jag! (hoppas jag) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback