Swamps, shrimps, whatever you like.

2010-09-26 @ 21:43:17 Länk till inlägget Today we run Kommentarer (0)
Spenderade helgen i sommarstugan, med släkt + familj. Var riktigt mysigt att träffa alla igen och alla var glada. Älskade allas reaktioner till mig och Jonatan. Alla var skit glada och började typ skrika och ha sig. Hur mysigt som helst verkligen, och farmor vill träffa pojken. Så hon tyckte att på höstlovet skulle vi åka upp till dem och bo där i några dagar. Haha, så otroligt söt men vi får väl se hur det blir med den saken. Hur söt som helst i alla fall. Och så skulle vi äta kräftor. Jag hatar kräftor egentligen, så jag fick paj. Helt okej med paj faktiskt. Haha låter son en jävla bäbis. "Jag fick paj.." Man typ okeeeeej, vad gick fel med henne? Hm.. Haha, jag orkar inte ens mig själv. Nej nu ska jag spela sims tror jag. Jag orkar inte ens tänka på någonting annat. Godnatt för vi hörs ingenting mer ikväll.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback