Right way, wrong way

2010-09-27 @ 11:23:14 Länk till inlägget Today we run Kommentarer (1)
Har matte, men kan ingenting. Fattar ingenting. Vill ingenting.
Jag kan inte matte B, det suger så jävla äckligt mycket.
Plus att jag har även bestämt nu att Hanna Wedén är inte längre min vän.
Jag tycker inte om henne längre, hon suger anal.
Och tar fingrar och knytnävar i röven, har klamydia och röker hasch.
Om ni har möjlighet, beblanda er ej med henne! Hon kommer att ta över era hjärnor.
Hon äter mask, och går gärna och rotar i jorden efter dem.
Går gärna i parterapi och slickar gärna människor under fötterna.
Hennes största fobier i livet är sex, killar med magmuskler och lockigt hår.
När hon går på stan går hon med puckelrygg och grymtar för sig själv.
När hon skrattar flyger det snor ut ur näsan på henne och
hon sitter gärna i knät på 80-åriga äldre män.
Hon biter på tånaglarna och äter snor, pillar sig gärna i rumpan och luktar sedan på fingrarna.
Tvättar aldrig händerna och duschar aldrig mer än en gång i veckan då hon värnar om miljön.
Spolar heller aldrig toaletten efter sig då det kan orsaka förstoppning i toan då hon endast går en gång om dagen.
När hon väl blir tvingad till sex av sin zombie till pojkvän så tjuter hon höga skyn och gråter genom hela akten.
Inte för att jag vet, men zombien har berättat.... Hon utvecklar även stora höga fisar om nätterna och det går inte att vara i närheten av henne då det blir som Hiroshima atombomben.
Tack för mig.

<---------- På bilden har hon precis släppt en atombombs fis.

Kommentarer
Postat av: Kissie

Du glömde att det är du heter Johanna och inte Hanna va?

2010-09-27 @ 11:38:49
URL: http://kissies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback