Impuls, vacker och strålande. Eller?

2010-09-29 @ 09:18:27 Länk till inlägget For eternity Kommentarer (0)
Min nya tröja från hm är mys och helt enkelt underbar
Har bestämt mig för att älska den i all evighet, och mamma älskade den också.
Det var lite gulligt faktiskt, hon ville också beställa en. Fast kanske inte i rosa.



Fortfarande ingen sömn på nätterna, men jag antar att jag överlever.
Och igår var en enormt bra dag, jag pratade med världens underbaraste som jag inte har hört någonting av på ett helt år. Ett helt år har vi varit separerade och det har inte varit lätt kan jag säga direkt. Det har varit ett rent helvete. Men nu äntligen känns det som om livet har börjat ordna upp sig litegrann faktiskt.
<---- vackra, underbara älskade ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback