I could really use a wish right now

2010-09-23 @ 13:08:21 Länk till inlägget Today we run Kommentarer (1)
Pannkakor varrannan torsdag, känns helt okej. Nej men idag var det bra pannkakor.
Och hur värt som helst att börja blogga om pannkakor en torsdag eftermiddag. Helt okej.
Emil kom nyss in och pratade om att vi skulle redovisa våra headers för ettorna.
Känns ganska bra att jag typ inte har varit med och gjort någonting för jag var sjuk.
Men ahja, visst så kan man ju också göra. Det är ju trots allt min grupp. Wiho.
Fanny är duktig och har kämpat hårt, creds till alla men lillskiten är grym!

Vet inte vad jag mer ska säga och skriva. Mår väl sådär, fortsatt mysigt vistelse hos BUP.
Nej men, ja precis. Nu ska jag lyssna på Fredrik. Ciao! ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack så mycket :)

2010-09-23 @ 14:14:51
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback