Weekend at Bernie's

2010-10-12 @ 10:50:01 Länk till inlägget For eternity Kommentarer (0)
Spenderade torsdag-måndag hemma hos mysen. Hur underbart som helst. Så sjukt skönt att äntligen få krama om honom igen. Nu är jag hemma igen. Suger ganska hårt. Usch, saknar honom redan. Jag vill så gärna tillbaka till honom. Men träffade i alla fall en trevlig prick på tåget igår! Han hette Vincent och bodde i Östersund. Fick leka med han Ipad och han var allmänt trevlig. Han hjälpte mig dessutom med matten och det var ju.. Bra antar jag..? Haha.
Vill också ha en Ipad.. Så jävla orättvist. Men ahja. Men tillbaka till vardagen. Jag saknar min älskade pojke. Jag saknar honom så otroligt mycket redan. Trots att det bara gått 18 timmar sedan vi sa hejdå. Men ändå, 18 långa timmar. Buh.. Men ahja, nu ska jag ha flash! Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback