Tusen gånger om

2010-10-15 @ 09:27:47 Länk till inlägget Today we run Kommentarer (0)
Hade bestämt mig tydligt att jag inte gillade Adams-Ray's nya låt "Gubben i lådan" för jag tyckte den lät så klyschig när jag hörde den första gången. Men lyssnade igenom den igår kväll och erkänner att den är ganska bra. Gillade texten och ja jag erkänner jag hade en en gång fel med låtar. Jag brukar alltid ogilla låtarna när de först kommer ut men sedan efter att ha lyssnat på de ett antal gånger så brukar jag få upp smaken för dem.

Sitter och funderar på om jag ska lägga ut 99 kr i månaden på att ha spotify premium.. Känns så jävla frestande. Hm. Tror jag köper det nu. Poss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback