One terrible world

2010-10-23 @ 21:06:37 Länk till inlägget Today we run Kommentarer (1)
Bestämde mig för vad jag ska vara, men det håller vi tyst om.. Hihi! Hanna kommer att få damp på mig och jag ska vara tyst (a) Hihi, skit elak tjej typ. Mys, nu ska jag plocka fram min choklad och kolla på film med mamma och pappa. Sen ska jag lägga mig relativt tidigt och sova sent imorgon. Och imorgon ska jag fortsätta med att göra ingenting. Hah, så otroligt värd helg, nej men jag är så jävla trött nuförtiden så jag vet inte vad jag ska ta vägen.. Possen ♥
Langar en bild från förr förra vintern, jag var svarthårig, snygg och singel.

(Inte för att jag vantrivs tillsammans med pojke, jag bara påpekade)


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Lottar bl.a ut Britney Spears nya parfym..



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-10-24 @ 01:25:10
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback