I'll walk my way through the storm

2010-10-07 @ 09:22:50 Länk till inlägget For eternity Kommentarer (0)
Jag har ont, och det svider. Men jag står ut vad fan. Sista dagen i skolan för veckan. Sedan imorgon har vi studiedag och hela natten spenderar jag på ett tåg upp till älskling. Från 22.30 - 07.50. Känns asbra, inte alls. Känner att jag inte kommer att sova speciellt mycket på tåget men jag antar att jag får försöka. Ska ta med mig en mysig kudde så jag kan kura in mig i den i alla fall. Sedan får vi se hur det blir. Hade resfeber imorse. Mådde as illa och ville typ bara ligga kvar i sängen. Tittade ut igenom fönstret och ser att fy fan det spöregnar så in i helvete utomhus. Och jag ville bara sjunka ner i min kudde igen. Men ahja, var ju tvungen att gå upp.. Så nu sitter jag i skolan. Hejdå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback