Hela själen var bruten

2010-10-19 @ 09:43:41 Länk till inlägget Today we run Kommentarer (0)
Sitter i skolan, är meningen att vi ska jobba med uf. Men är faktiskt färdig med loggan som jag skulle göra så tog mig friheten att blogga lite grann. Sitter och lyssnar på spotify. Men känns som om jag ändå inte kommer någonvart med det jag vill. Allting känns ändå ganska värdelöst. Men vad ska jag göra åt saken.

Var dessutom hos läkaren igår och tog bort mina fula leverfläckar. Har så jävla ont nu så det är inte sant. Vet inte vad jag ska ta mig till. Får heller inte vara med på idrotten och kan inte gymma för stygnen kan gå upp. Suger ganska rejält. Jag som precis kommit igång med träningen. Åh vad jobbigt. Men jag antar att jag helt enkelt får stå ut tills den 1 november då jag ska ta bort mina stygn igen. Åh, jag längtar redan.

Nu ska jag försöka ta mig i kragen och göra ingenting alls igen.

Jag saknar dig, så det gör ont inuti mig. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback