For waking up

2010-10-23 @ 13:14:32 Länk till inlägget Today we run Kommentarer (1)
Sitter i hannas rum, hon är och flänger någon annanstans. Ingen aning om jag ska vara ärlig.. Hm.. Känns otroligt lovande om jag ska vara ärlig. Jag värvar människor som är taggade för fest. Det kommer bli hur bra som helst även fast jag inte ska dricka mängder! Känns som om det är den bäst lösningen då jag antagligen skulle balla ur annars om man tänker på hur jag mår. Men 3 cider känns precis lagom för att jag inte ska bli påverkad alls. Skitbra. Hanna ska också dricka 3 cider eller om hon nu skulle ta öl, (hon gillar inte cider) Jonatan skulle inte heller dricka mycket och det känns ändå som om det kommer bli helt jävla lyckat om vi nu lyckas få ihop alla människor som vi vill ha dit! Kommer bli så jävla awesome så det är inte sant alltså. Hihi. Puss påT ♥

gammal bild


Kommentarer
Postat av: Cissi

Tack så mycket! :)



Hur är det med dig idag, sötnos?

Kram / Cissi

2010-10-23 @ 17:11:40
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback