BLOGGRAPE FÖR TUSAN!

2010-10-18 @ 20:29:41 Länk till inlägget Today we run Kommentarer (0)
HOHOHO bloggrape ♥

Mitt namn är Hanna och ni har säkert hört talas om mig, DET ÄR JAG SOM ÄR MUTTE! (Mullvaden ni vet?) Aya. Jag tyckte att Johanna uppdaterade lite dåligt så jag hackade hennes blogg, evil I guess men det är väl sån jag är? Hon klagade ju själv på att hon inte uppdaterade så bra så då är jag väl typ världens bästa kompis som hjälper henne huh? Just nu är Johanna lite sur på mig dock för att jag menar att det inte alls är långt till Irsta Bygdegård men det tycker hon. Vem vet bäst? Hon som bott i Irsta hela sitt liv eller stadsbon som har nattbussar? Jag hade nog valt det första alternativet!

Hm okej. Nått vettigt av det här inlägget då, det går nog inte, jag är inte speciellt vettig. Ska nog logga ut nu innan Johanna blir arg hihihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback