U make life worth living

2010-11-30 @ 20:20:06 Länk till inlägget For eternity Kommentarer (2)


There are moments in life, when you just get the feeling that life is great.  Jag älskar dig så otroligt mycket bästa vän, det gör så ont i mig att se dig såhär. Jag vill dig bara lycka och väl i livet, och jag önskar att jag kunde skänka dig alla himlens stjärnor. Jag älskar dig mer än allting annat på jorden, du har gjort mig levande igen. Du är min vapenbroder, min axel att gråta ut på, min stjärna och min bästa vän. Jag skulle aldrig någonsin klara av att leva utan dig, jag är så glad tillsammans med dig. Jag skulle göra vad som helst för dig och jag vet att även fast vi bråkar som galningar ibland. Vi hittar alltid tillbaka till varandra. Det är öde, du och jag, jag och du. Vi är vi. Och jag är inte hel utan dig. Tvillingsyster, hand i hand genom livet. Jag lovar att jag aldrig kommer att låta dig falla ♥






Kommentarer
Postat av: Hanna Wedén

Jag älskar dig mer än ord kan förklara, det finns ingen på denna jord som betyder mer än vad du gör. Den finaste, vackraste människan jag någonsin mött. Genom livet, tänker aldrig någonsin lämna din sida. Älskade tvillingsjäl, jag är så glad att jag fann dig <3

2010-11-30 @ 21:19:58
URL: http://meteorshower.blogg.se/
Postat av: Emmelist

naaw. söt bild :)

2010-12-01 @ 07:54:51
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback