Live, life, love

2010-11-11 @ 15:12:24 Länk till inlägget Jag får lixom ingen ordning Kommentarer (0)
Älskar hur alla verkar bli sjukt deprimerade på vintern. Älskar hur alla tror att de mår sämre än någon annan. Förstår inte hur människor tänker ibland. Alla har vi väl dåliga dagar, alla har dagar som är så sjukt pissiga att man inte orkar. Men hur människor resonerar utan anledning och säger att de inte orkar. Bara för de har en dålig dag. Jag tycker det är fel ordval, att använda orden "jag orkar inte" vadå du orkar inte. Bara för man har en dålig dag så betyder väl inte att man ska ta livet av sig. Åh, jag förstår inte hur vissa människor resonerar ibland. Jag vill inte att människor ska se det här som värsta påhoppet nu. Det är absolut inte så jag menar. Jag tycker bara att det är onödigt att folk säger att de inte orkar bara för en dålig dag, eller en dålig händelse. Tänk på människor som lider varje dag för de inte har mat, eller för de inte kan gå själva upp ur sängen. Det kallar jag en "jag orkar inte" anledning. Ahja, skitsamma. Var tvungen att ta ut min ilska på någonting. Förlåt. ♥

Ungefär så här känner jag just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback