Troubles bite me in the back

2010-05-05 @ 10:56:51 Länk till inlägget Today we run Kommentarer (1)
Mår dock lite bättre nu, har ingen feber nu.
Men halsen är fortfarande sjukt dum.
Jag har så jäkla ont och vet inte vad jag ska göra.
Har ingen lektion på förmiddagen imorn.
Ska till läkaren, är nervös. Vad kommer dom att säga..?
Vad kommer att hända. Förbereder mig på det värsta nu.
Känns inte alls så bra som jag skulle vilja känna.
Sjukt cp.. Aj det gör ont i själen att veta om allting.
Allting bara snurrar runt huvudet, är sjuk.
Nu ska jag jobba, eller hjälpa Lina & Hanna. ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

mitt hår på bilden <3<3<3

2010-05-05 @ 15:28:37
URL: http://meteorshower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback