Oh, shit

2010-05-03 @ 19:49:48 Länk till inlägget Hästarna Kommentarer (1)
Min hals misshandlar mig, har så jäkla ont.
Skulle bara vilja lägga mig ner i sängen och sova tills allting är bra igen.
Jag saknar pojken, hur hans armar ligger runt mig på natten.
Att kunna krypa ihop intill hans kropp på natten. Känna hur han andas.
Jag önskar jag kunde, jag önskar så otroligt att jag kunde.
Åh.. Jag går under utan dig just nu. Jag behöver dig.
Jag vill att du ska vara här.. Jag vill spola fram tiden.
Ett år eller två, bara för att kunna göra allting enklare.
Nu ska jag försöka plugga lite matte. ♥

Har btw fått en ny hezt :3 fast vi får inte hem henne förens i juni.
Men i alla fall. Snel hezt bebis <3
Det här är min framtida Loretta ♥


Kommentarer
Postat av: Hanna Wedén

körde arga leken med pontus nyss samtidigt som jag och mamma pratade om din hest, så frågade hon vad hesten hette, så sa jag loretta, men att han kallades för bettan, det gjorde att jag vann arga leken :D:D:DD

2010-05-03 @ 20:07:31
URL: http://meteorshower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback