My baby love

2010-05-15 @ 18:40:57 Länk till inlägget Hästarna Kommentarer (0)
Startade dagen med att bli väckt klockan sju.
Drog på mig kläder. Ville ha täckjackan för jag chansade på kyla.
Mamma bara garvade åt mig och sa att det var 14 grader varmt ute.
Jag sket i jackan.. Fick köra bilen till stallet, gick as bra!
Klarade rondellen fin fint och undvek att köra upp på kanten.
Mo rgonfodrade hästarna, och fick mig en frukost bestående av köttbulle macka!

Tog sedan in bebis häst för att fixa honom. Han blev fin och ren.
Lastade honom i lådan, och for iväg. Kom fram och han var jätte pigg redan då.
Fick stå inne ett tag så jag kunde gå banan osv.
Första starten gick felfritt och han var jätte duktigt. Verkligen.
Sedan andra starten missbedömde vi oxern och fick 4 fel.
Dom glömde klocka min tid så vi fick göra omstart. Och vid det här laget var Savas slutkörd.
Så det var väldigt jobbigt att hoppa och han crashade rakt igenom ett plank.
Stackars liten var lite skärrad efter. Men nöjd med insatsen i alla fall då det är våran fösta tävling i år.

ps. Ni får bilder när jag har lagt över dom på datorn, kameran samarbetar inte just nu.

Blir en lugn kväll då jag har morgonen i stallet imorn också.
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback