It's a fairy and a troll

2010-05-06 @ 15:55:12 Länk till inlägget Today we run Kommentarer (1)
Sitter i soffan...
Är grymt sugen på kladdkaka, funderar på om jag ska dra ihop nånting.
Faaast, jag är för lat. Jag orkar inte.
Plus att min lärare kommer att avsky mig ännu mera nu. Om jag samma tid varje vecka ska dra. Åh, jag ville kasta ur mig svordomar men ska inte. Mamma blir inte glad då!
Byggjobbarna slamrar för fullt på övervåningen. Låter som om dom ska ha ner taket över mig.
Känns väldigt tryggt.. Dom säger inte mycket, bara är där. Jo, en av dom sa Godmorgon till mig imorse. Wow, en jäkla bedrift alltså.. Äsch, nu ska jag röra på min röv och göra mig nånting att äta.

Smell you later ♥


Kommentarer
Postat av: Kim

Haha äter kladdkaka just nu!

2010-05-06 @ 17:02:03
URL: http://bitemebitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback