I wish i could say i wont cry

2010-05-27 @ 11:03:15 Länk till inlägget For eternity Kommentarer (0)
Jag önskar jag kunde behålla dig, jag önskar jag kunde ha dig kvar.
De stunder vi spenderat tillsammans, de minnen vi tillsammans delar.
Alla dagar vi bara varit, spenderat i gräset, i snön och i solen.
Jag gråter då jag vet att du ska tillbaka. För jag vet att när allt kommer omkring.
Kommer jag att ångra mig när jag ser dig försvinna bort ifrån mig.
Jag vet att tårarna kommer att rinna, och skuldkänslorna kommer att flöda.
Jag vet att saknaden kommer att ta över, och känslorna kommer att ta kål på mig.
Jag önskar saken var annorlunda, jag önskar att vi kunde återuppleva allting igen.
Jag vet att tiden tillsammans nu kommer stanna inuti mig föralltid.
Jag kommer aldrig att glömma dig min lilla stjärna.
Du har gjort mina dagar värda, trots 20 minus grader och snöstormar.
Jag har orkat åka ut, trots att du ibland är bråkig.
Visst har vi haft intriger, men vem har inte haft det med en vän?
Du är en sån vacker individ, det tar bara tid att lära känna dig.
Jag älskar dig och jag kommer aldrig att glömma våran underbara tid tillsammans ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback