I think i just waisted my time

2010-05-12 @ 11:47:58 Länk till inlägget Today we run Kommentarer (0)
Nationella i matte A, gick som förväntat.
Jag hade inga stora planer på varken vg eller mvg.
Dock är jag stolt över mig själv om jag lyckas klämma åt mig ett g.
Känns som om jag behöver det efter allting som har hänt under ettan.
Skolåret har varit minst sagt händelserikt. Och snart är det fan i mig slut.
Egentligen skit skönt, men ändå. Jag vill inte börja tvåan? Kan man stanna tiden tack?
Jo, det skulle vara otroligt skönt att bara återuppleva typ en varm solig dag om och om igen.
Tyck att jag är konstig om ni vill. Mitt liv är för komplicerat för att orka planera var dag.
Jag bara är. Går igenom dagarna låter vinden slita mig i håret även om jag skriker av smärta.
Äsch, ni fattar ändå inte. Men som sagt var.. För att komma tillbaka till saker och ting.
Nu är jag ledig, as skönt. En lång helg väntar, och det blir bara bättre och bättre.
Om nu bättre var någonting att skryta om. Tss, nu ska jag återgå till vardagen och käka.
Hörs senare! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback