I just knew it from the beginning

2010-05-18 @ 16:04:24 Länk till inlägget Today we run Kommentarer (1)
Okey, klaga inte jag vet att bloggen ser ganska skit ut just nu. Men orkade
fan inte ha den gamla designen. Den såg så tråkig och gammal ut. Så nu
får ni stå ute med att den ser ut såhär ett tag tills jag orkar göra en ny.
Jag vill åka utomlands, med kompisarna, eller med beben. Nej men mitt sommarlov
kommer att spenderas på ett kontor. Och sedan i för sig Öland och sen Gbg.

Ska se om jag kan få ett någorlunda schema. Ni behöver inte bry er.
Det är mer för att jag ska kunna ändra omkring osv..

V 23 - Skolavslutning
V 24 - Beben kommer
V 25 - Jobba
V 26 - Jobba, torsd - lörd P&L
V 27 - Jobba, torsd - sönd Gbg
V 28 -
V 29 -
V 30 - Öland
V 31 -
V 32 - Jobba
V 33 - Jobba
V 34 - Skolan börjar

Kommentarer
Postat av: Hanna

låt mig fylla i:

V 31 - leka med hanna

V 32 - leka med hanna

V 33 - leka med hanna

2010-05-18 @ 20:03:34
URL: http://meteorshower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback