Don't mess with the big boys

2010-05-20 @ 13:46:43 Länk till inlägget Today we run Kommentarer (0)
Pappa bjöd på lunch nere i hamnen då båda mina läkartider blev inställda idag.
Och eftersom jag ändå var sjukanmäld/ledig hela dagen så cyklade vi dit på lunchen.
Det var mysigt och alla fåglar bråkade om maten som var kvarliggande på brickorna.
Ville ha en mer men fick nöja mig med en sprite enligt kassören som jobbade där.
Konstig kille men okej då.. Känns som om Sverige äntligen har fattat det här med sommar.
Är ca 26 grader ute och när solen kommer fram är det riktigt varmt. Fast ganska jobbigt.
Jag är inte super förtjust i när solen bara gassar på en. Men men, vad gör man inte för sommar? Får ont i huvudet osv. Och nu ska jag spela lite Age of empire sen ska jag städa mitt rum!
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback