Along whit the clouds

2010-05-11 @ 14:22:33 Länk till inlägget Today we run Kommentarer (0)
Helgen spenderade i Skåne land. Lund närmare bestämt.
Åkte bil i 6 timmar för att upptäcka att:
Min gudmor med glädje är värdinna.
Min gudmors son har växt om mig och fått mörkare röst (blivit halv-vuxen?)
Min gudmors dotter fått hår lika långt som hennes egen kropp.
Tess är fotfarande lika ful, men hon är fortfarande min fästmö.
Lyckades få reda på Tess mellannamn som hon tydligen inte gillar.
Jag själv tyckte faktiskt att det var ganska charmigt.
Det händer mer klockan 21.00 på Lunds gator än klockan 01.00 i Västerås.
Danmark verkar vara ett underbart land om man vill ha roligt.

Nu ska jag återgå till min matte ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback