Play my magazines

2010-03-31 @ 09:58:40 Länk till inlägget Today we run Kommentarer (0)
Hihi, våran klass är awesome.
Vi har samarbetat med Vlt och gjort irsta blixten tidningen.
Fullkomligt skit var det att göra den. Men nu när den är klar.
Den blev faktiskt snygg och ja vi kan vara stolta över oss själva!
Bytingen rocks typ? Haha.. Och imorn åker jag till högre trakter.
Och på freeeeeeeedag. Då träffar jag mitt troll igen!!!
Min alldeles egna trollunge och bebis pojke....

Blir mysigt, trots att vi antagligen måste upp till Huså..
Vad nu det är..? Positivt skulle då vara att jag fick åka skoter..
Hihih, ska bevisa för jonatan att jag faktiskt kan köra och ska vara duktig!
Eheh, kommer typ köra in i träd och ner i gropar och fanskap.
Men det blir nog bra, han får sitta bakom mig typ... Haha..

Nu ska jag fortsätta jobba med tidningen med lina då jag ska vara ledig imorn.
På eftermiddagen för att vi vill inte åka bil när det är mörkt utomhus.
Så vi får väl se hur det blir. Cha cha! (vi kör på litte krilleboi grejer) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback