Let's take a walk

2010-03-30 @ 15:20:39 Länk till inlägget For eternity Kommentarer (0)
Där rök det pengar från mig.. Usch jag hatar att spendera pengar.
Men väl behövda t-shirts inhandlades och ett par för snygga skor.
Frågan är bara.. När ska jag använda skorna? Blir en fråga att klura på.
Men annars är det awesome, för jag tror jag blev kär på nytt i skorna.
Dom är helt enkelt underbart vackra (och ja, jag är sko fetisch).
Har alltid varit och kommer nog alltid att vara, dom är så vackra.

Så in på någonting nytt och som inte alls handlar om skor.
Jag och pojken firar väl lite smått sådär 7 månader idag.
Ingenting att skryta om men.. Mycket för min del.
Trots att vi bor så dumt långt ifrån varandra så har vi fixat det hittills.
Det är mys och på fredag får jag äntligen träffa det lilla trollet.

Slänger in en bild på oss bara för att det är våran dag då ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback