Running scared

2010-06-29 @ 17:11:14 Länk till inlägget Today we run Kommentarer (0)

Erkänner.
Jag är nu officielt sämt på att blogga (i alla fall under sommaren)
Jag jobbar, okej. Och man kommer inte åt ett skit ifrån den datorn.
Det suger, får typ sitta och läsa aftonbladet eller kolla vädret i 8 timmar.
Eller ja, mellan jobbgrejerna.. Men lite paus måsta man ju få ta ibland.

Imorn alltså onsdag, drar jag som fan till p&l
Alltså sjukt nice kommer det att bli.
Så ingen uppdatering förens möjligtvis söndag..
Eller ännu senare. Det återstår att se mina vänner.
Och ni trogna som fortfarande är kvar här. Haha.

Och sen blire kanske Hanno's stuga v.29 om vi får.
Det blir la bra asså. Nu ska jag packa vidare och
leta luftmadrass typ. He-he vi höres! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback