Not to slow

2010-07-24 @ 15:40:57 Länk till inlägget Jag får lixom ingen ordning Kommentarer (0)
Känns ovärt att skriva för jag vet inte vad jag ska skriva.
Snacka om sommarbloggtorka. Blaa, jag pallar knappt.
Har inte sovit någonting på typ 3 dagar för min rygg gör så jävla ont.
Typ petar i mig sömntabletterna som vanligt men inte fan hjälper dom ett skit.
Åh, önskar jag kunde få lägga mig ner och sova bara ett litet tag utan störningar.
Störning som kommer typ mitt i natten. Fy fan. Jag pallar inte. Vill sitta inlindad i filten.
Äta kladdkaka tills jag spyr och dricka jordgubbs te. Underbara jordgubbs te.

Titta.. Lite text ser det ju ut som om jag fixk in i alla fall.. Saknar min ponnies.
Vill ut och galoppera över zonerna, bara känna vinden i håret och ljudet från hovarna som slår i marken.
Fan vad underbart. Men nej, min rygg är typ hel förstörd så det blev ju inte så..
Möjligtvis imorgon eller på måndag. Tänkte även försöka mig på att hoppa min kära Loretta..
Aja, nu ska jag baka kladdkaka. Puz! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback