Bam bam

2010-07-25 @ 15:46:33 Länk till inlägget Today we run Kommentarer (1)
Äntligen har pappa fått fart på våran laptop efter ett antal veckors dödhet?
Känns bra att sitta på en dator som har högtalare, vilket våran stationära inte äger.
För dem kidnappade jag och har stående dammiga ovanpå min byrå på rummet.
Känns awesome, haha typ nej. Taggar imorn. Pojken kommer på kvällen!
Får väl se om han hittar i uppsala.. Funderar på att rita en karta åt honom så han ser.
Och så han förstår vart han ska gå. Åh, är nervös för hans skull.. Känns sådär.
Men det går säkert jätte bra och fint. Han är duktig min lilla pojkskrutt!
Nu ska jag dricka festis, misshandla min rygg lite mer i soffan
och sedan önska att jag var någon annanstans! Puz ♥

Kommentarer
Postat av: Phillipmathilda

Very interesting & professional site. You done great work.

2011-02-11 @ 11:46:49
URL: http://phillipmathilda.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback