Lyser som guld

2010-12-19 @ 00:03:05 Länk till inlägget Jag rasar Kommentarer (0)


Elsa Sara Ekström
930608 - 080729
Jag saknar dig så jälva mycket min vän, om du bara hade stannat kvar, jag hade gjort vad som helst för att få ha dig kvar i mitt liv. Min bästa vän, mitt ledljus och min stjärna. Du finns i mitt hjärta föralltid. Du kommer alltid att ha en plats där. Älskade vackra vän. Jag saknar dig så att hjärtat går sönder inuti mig. Jag hoppas du har det bättre än vad jag har det. Hoppas dina lidelsefulla stunder har försvunnit och att du är lycklig nu. Jag hopas verkligen att du har det bra. Jag hoppas vi ses, snart eller sen det vet jag inte. Men jag lovar att när jag kommer dit upp då ska jag leta reda på dig. Jag skulle göra allt för att får träffa dig igen. Jag saknar dig så det gör ont. Det gör så jävla ont, och jag behöver dig. Jag behöver dig så jävla mycket. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback