Bite me

2010-12-23 @ 12:00:57 Länk till inlägget Jag får lixom ingen ordning Kommentarer (0)
Nej men ärligt, jag orkar inte med bloggen konstant. Jag behöver drivkraft om jag ska orka uppdatera varje dag. Jag behöver någonting som håller mig kvar. Men det har jag inte, jag liksom stövlar rakt ut i okända marker, och strax efter första stegen så ramlar jag omkull och orkar inte ta mig upp igen. Det är typ jag i ett nötskal. Men ahja. Har jullov nu i alla fall. Så jävla välförtjänt och så sjukt skönt! Nu ska jag vila upp mig, ta det förbannat jävla lugnt och äta massor av godis? Haha lol, nej. Jag har en del inplanerat faktiskt. Så vi får väl se hur uppdateringen blir under lovet nu. Vi ses väl när vi se va fan! Puss och godjul på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback