Afternoon or even later

2010-12-28 @ 19:25:42 Länk till inlägget Jag får lixom ingen ordning Kommentarer (0)
Spenderade dagen i staden med min kära Wedén. Strosade runt i affärer och flåsade fram med våra träningsvärkar. Fick med mig en ny mascara, ett par trosor, en väska hem och lite alkohol till på fredag! Känns bra nu. Hemskt, plus att jag inte ens kan röra min v. arm. Suger ganska hårt. Men vad ska jag göra? Har antagligen en muskelbristning och en förstörd nerv enligt mamma. Sucks, men mamma brukar veta sånt där.

Spenderade min natt med att filosofera över känslor, smärta och allt som har med hjärtat att göra. Slutade med att jag inte sov någonting. Pratade även en liten stund med en liten pojke. Eller ja en liten stund.. Snarare 2 timmar. Men det var mysigt faktiskt. Nu är jag bara förstörd och trött i hela kroppen. Ska försöka få i mig lite mat, sen ska jag kolla på Pirates of the Carribbean och smula i mig lite choklad. Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback