<3

2010-12-26 @ 02:40:56 Länk till inlägget Jag rasar Kommentarer (0)
"At this moment, there are 6 billion, 470 million, 818 thousand, 6 hundred and 71 people in this world. Some are running scared, some are running home, some tell lies to make it through the day; others are just not facing the truth. Some are evil men at war with good, and some are good struggling with evil. 6 billion people in the world. 6 billion souls. And sometimes, all you need is one." ♥

Jag saknar dig, och allt som har med dig att göra, jag saknar varje andetag du tar på natten när du ligger bredvid mig. Allting suger utan dig. Jag avskyr livet utan dig. Jag avskyr att ta fotsteg utan dig. Jag avskyr varje litet andetag jag måste andas utan dig. Jag hatar allting som inte har med dig att göra. Allting påminner mig om dig, och jag klarar inte av att andas utan dig längre. Jag gör inte det. Fast trots det vet jag inte hur vi ska göra. Fungerar allting? Klarar vi verkligen av att bara leva tillsammans? Klarar vi av det med bara våran kärlek. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback