There's a dead fish in my tank

2010-08-19 @ 19:49:58 Länk till inlägget Jag får lixom ingen ordning Kommentarer (2)
Har legat i sängen i princip hela dagen.
Vaknade inatt av otrolig ångest.
Vandrade upp för att hämta något att dricka då jag inte kunde andas.
Slutade med att andnöden tog över och jag spydde av rädsla, skräck och panik.
Stannade hemma från jobbet, bara låg i sängen och försökte andas och ta det lugnt.
Har nu lyckats sansa mig och mår bättre,
ska pilla med bloggen så fort jag får tillbaka min dator.
Med alla adobe program, den här datorn har inte de programmen så...
Saknar pojkfan, men åker upp till honom om en vecka så det är mysigt!
Ska bli skönt att få krama honom igen, och få ligga bredvid honom på natten.
Bara glömma all ångest och alla problem för ett tag och bara leva just frör stunden med honom.

Väntar btw på mat nu, har inte ätit någonting på hela dagen.
Pous ♥


Är fortfarande fascinerad över att vi såg kameler på Öland..


Kommentarer
Postat av: Hanna Wedén

ang din rubrik så undrar jag om du spelat lite för mycket happy aquarium eller om du menar saddam eller hans offer....

SOM SVAR PÅ DIN KOMMENTAR: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA MIN DELFIN ÄR BÄST!!!



sen ville jag bara säga att du är min bästis och du FÅR låna mina my little ponies om du är snäll!

2010-08-19 @ 22:27:15
URL: http://meteorshower.blogg.se/
Postat av: Kim

Haha, såg också dom där när jag var där i somras :) fattade ingenting först

2010-08-20 @ 00:41:45
URL: http://bitemebitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback