Smile for me

2010-08-29 @ 12:45:30 Länk till inlägget For eternity Kommentarer (0)
Sitter i mysens säng. Kom hit i fredags. Känns skönt att äntligen få träffa honom igen.
Vet inte vad han sysslar med, tror han äter ute i köket... Bra koll jag har.
Det är svinigt kallt här uppe på kvällen och jag trodde jag skulle frysa ihäl igår.
Vi var på inflyttningsfest hos någon Dennis, och det var så jävla kallt ute.
Hade tjocktröja, min jacka och jontes jacka och frös ändå.. Fy fan vad hemskt det var.
Men sedan fick jag krypa ner i en varm säng med mysen, och då blev väl allting bra antar jag.

Inga planer för idag, bara ta det lugnt och mysa. Tror vi ska in till Åre och äta ute imorn.
Våran dag och allt, får la se hur vädret utvecklar sig då.
Nu orkar jag däremot inte skriva något mer så ni får helt enkelt nöja er med det här inlägget.
I alla fall så länge. Hejdo! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback