Ponie

2010-08-26 @ 11:38:19 Länk till inlägget Hästarna Kommentarer (0)
Juste tävlingen igår gick faktiskt bra.
Jag är nöjd, bettan var jätte duktig trots att matte failade lite grann i vissa språng.
Men annars gick allting verkligen super bra och jag är nöjd med hennes insats.
Vi gick felfritt i första klassen, sen andra så blev hon för pigg och då petade vi.
Tredje var hon så trött så hon knappt orkade hålla uppe sig. Hon snubblade till efter hinder ett.
Vi tappade rytmen totalt och hela rundan gick ganska dåligt. Så vi fick ett pet där också.
Men annars är jag nöjd och Loretta var glad att hon fick hoppa igen. Så vi är igång igen!

(hästen på bilden är inte Loretta, utan en annan häst jag ägde förut)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback