I wanna be on your side

2010-08-17 @ 21:16:06 Länk till inlägget For eternity Kommentarer (0)
Jag trodde verkligen att vi var äkta, jag skulle ha offrat mitt liv för dig.
Och jag skulle ha gått ända in i slutet för din skull, bara för att få dig att må bra.
Jag är rädd, rädd att det ska ta slut nu, för det vill jag inte. Det vill jag inte.
Du var den som lyckades dra upp mig ur det här, jag vill inte förlora dig.
Hur mycket skit som än händer så har vi lyckats stå på oss tills nu.
Vad hände med oss, med allt det där underbara vi hade?
Som om allting tynade bort ut i mörkret och som om kärleken försvann.
Ingenting hade någon betydelse längre om jag inte får dela dem med dig.
Och om det här är korsningen och vi går skilda vägar. Då kommer jag inte att överleva.
För du är mitt allt här i livet ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback