Get the fuck out of my way

2010-08-11 @ 19:44:49 Länk till inlägget Today we run Kommentarer (0)

Varför trampar du på mitt humör varenda jävla gång?
Du måste vara världens mest irriterande människa ibland.
Jag vill bara strypa dig, kasta någonting på dig och bara skrika allt jag har.
Åh, jag orkar inte ens slösa energi på att skriva hur värdelös du är just nu.
Hur jävla dryg du är, hur äcklig du är. Hur mycket jag vill skada dig.

Jag orkar inte ens påstå hur otroligt tråkiga mina dagar är heller.
Jag jobbar = kopiera papper tydligen. Men pengar är pengar.
79 x 40 = 3160 kr i veckan. Det känns ändå ganska värt det.
Eller ja, antagligen.. Men har inte bestämt om jag ska jobba nästa vecka också.
Känns som om jag vill ha en vecka innan skolan börjar i alla fall.
Men vi får se, vi får se.

Nu ska jag fortsätta vara irriterad. Bye ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback