365 days

2010-08-30 @ 12:14:46 Länk till inlägget For eternity Kommentarer (0)
Idag har det gått ett år. Ett år sedan du och jag blev vi.
Ett år sedan jag kunde ärligt säga "jag är din".
365 dagar och jag är fortfarande så otroligt förälskad, lika mycket nu som jag var första gången jag träffade dig. Visst har vi ändrats, vi har blivit mognare, äldre och vuxnare.
Men vi är fortfarande samma människor. Samma kropp och själ som för ett år sedan.
Varje gång dina läppar möter mina känner jag samma pirrande känsla i kroppen som jag gjorde första gången. Från första gången jag såg dig, ditt leende, dina ögon som lyser när du är lycklig. Jag lovade mig själv att jag aldrig skulle gå miste om den chansen att få krypa upp intill dig på natten.  Efter 365 dagar har jag insett att jag älskar dig mer för varje dag som går.
Jag tänker aldrig släppa dig älskling, du är verkligen det jag behöver för att gå lycklig genom dagarna. Jag säger det igen; Jag älskar dig Jonatan Andersson



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback