Where do we go now?

2010-04-01 @ 14:14:02 Länk till inlägget Jag rasar Kommentarer (1)
Sitter i soffan hemma och filosoferar.
Filosoferar på vad jag egentligen vill göra med mitt liv.
Om jag verkligen har någonting kvar att andas för.
Vad jag andas och vad jag bryr mig om.
Varför andas jag? Hur många gånger har jag inte ställt den frågan till mig själv?
Varför överhuvudtaget föddes jag? Har allting verkligen en mening?
Och vad är meningen med livet om man inte bryr sig?

Jag har aldrig brytt mig och kommer aldrig att bry mig.
Använd dina patetiska ursäkter på någon som bryr sig.
Jag vet att ordet hatar är ett starkt ord. Borde inte användas.
Men jag hatar dig, jag hatar dig så det svider inuti kroppen.
Jag hoppas du ruttnar någonstans och inte ser solljus igen.

Behövde bara skriva av lite känslor som ligger och trycker inuti mig.
Nu ska jag fortsätta packa min lilla (ironin) väska tills senare idag.
Vi höres! ♥

Kommentarer
Postat av: Ibrahimmargrete

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!

2011-03-11 @ 13:08:25
URL: http://ibrahimmargrete.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback